Nyhed Besøg EU-Parlamentet i Bruxelles

Studietur til EU-Parlamentet

Fra 17.-20. november arrangerer Enhedslisten studietur til EU-Parlamentet i Bruxelles. Kom med, og hør spændende oplæg fra EU-parlamentarikere, og eksperter fra fagbevægelsen og miljøorganisationerne der er aktive med EU-politik.

EU-Parlamentet i Bruxelles. (Foto: Pelle Geertsen)

Tag med på Enhedslistens besøgstur til EU-Parlamentet i Bruxelles, fra den 17.-20. november, hvis du er nysgerrig på Enhedslistens indsats i EU, eller måske overvejer at blive (ekstra) aktiv op til EU-parlamentsvalget i 2024.

På turen vil man besøge EU-Parlamentet, og snakke med Enhedslistens EU-parlamentsmedlem Nikolaj Villumsen, og de ansatte på kontoret i Bruxelles. Vi skal også møde andre fra Enhedslistens gruppe i EU-Parlamentet, Venstrefløjsgruppen, ligesom der bliver spændende dialog med folk der arbejder aktivt med EU-klimapolitik, fagbevægelse og arbejdsmarkedspolitik på EU-niveau, samt nogle af dem, der overvåger lobbyindustriens virke i EU-systemet. Og hertil kommer en masse politik, gode diskussioner og socialt samvær i fantastisk selskab.

Turen sker efter først til mølleprincippet, og der er deltagerbetaling, men med reduceret betaling for modtagere af SU eller overførselsindkomst).

Deltagerbetalingen dækker busrejsen, hotel (inklusiv morgenmad fredag og lørdag) og fællesspisning fredag aften. Vi skal bo på hotel i Bruxelles og tæt på offentligt transport.

Alle indkvarteres på dobbeltværelser sammen med en anden person.

Mere info og tilmelding

Du kan læse mere om studieturen og tilmelde via dette link.